MOOK DUF

Ok, de liefde is voorbij, je wilt haar dumpen. Maarrre... hoe pak je dat vrouwvriendelijk aan? Lees DUF's Dumpcursus voor Dummies... (exclusief voor mannen)
Of heb jij zelf handige tips?

Weergaven: 504

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Manvriend hier in de kamer roept: Waarom zou je dat vrouwvriendelijk doen?
zonder dat ie een trauma overhoud. O.. wacht, hij had het verkeerd begrepen. "He, wat bedoel je nou?". Hij dacht dat hij vrouwvriendelijk gedumpt mocht worden. Dat schiet natuurlijk niet op.

Niet vrouwvriendelijk dumpen is in elk geval: haar gewoon niet meer opbellen en niks meer van je laten horen.
Ik heb gehoord dat gedumpt worden op Twitter helemaal in is. Alleen niet zo vriendelijk. Dus ook niet vrouwvriendelijk. Vrouwvriendelijk dumpen is eigenlijk gewoon niet dumpen. Maar als het dan echt moet:

"Schatje, je bent zo mooi, slim en bijzonder, ik kan gewoon niet aan je tippen. Ik maak het daarom alvast maar met je uit, zodat jij het niet met mij zal uitmaken." Succes gegarandeerd!
De enige manier om vrouwvriendelijk van je vriendin af te komen, is door je te láten dumpen =)
En hoe doe je dat: je laten dumpen? Veel scheten en boeren laten, alleen maar over voetbal praten, of als je vriendin chagrijnig is zeggen dat ze wel weer es ongesteld zal zijn? Of heb je betere ideetjes?

Crystal! zei:
De enige manier om vrouwvriendelijk van je vriendin af te komen, is door je te láten dumpen =)
Goeie vraag, hoe LAAT je je dumpen, als man?
Gewoon zelf voorstellen aan je vriendin: wil je niet van me af, schat?
Elke dag vragen, dan gaat het vanzelf werken. Ze gaat twijfelen. Had ze zelf nog niet bedacht, dat ze misschien wel van je af wilde. Na dag 10 kun je wat nadruk toevoegen: wil je ECHT niet van me af, schat? Wedden dat ze na een maand schijtziek van je wordt en je dumpt. Jij je zin. Zij haar zin.

Behoorlijk vrouwvriendelijk, toch?
ik denk dat je het beste vrouwvriendelijk kan dumpen door te zeggen dat je het liever uitmaakt dan dat je ongemeend verkering blijft houden!
werkt echt!!
tenminste... dat zou wel bij mij werken!
Ja, maar is wel superpijnlijk! Is het niet fijner als je zelf het gevoel hebt dat het JOUW keuze was????

Jet van Leeuwen zei:
ik denk dat je het beste vrouwvriendelijk kan dumpen door te zeggen dat je het liever uitmaakt dan dat je ongemeend verkering blijft houden!
werkt echt!!
juist niet,
want dan heb je een reden, en die reden is dat jhe haar niet wil kwetsen.. toch?

Peet zei:
Ja, maar is wel superpijnlijk! Is het niet fijner als je zelf het gevoel hebt dat het JOUW keuze was????

Jet van Leeuwen zei:
werkt echt!!
Nu reageren alleen vrouwen. Niet dat ik de discussie wil veranderen, maar ik ben zelf benieuwd naar manvriendelijk dumpen.
Zodanig dat hij niet geheel geknakt achterblijft. Of bestaat er geen verschil?

Crystal! zei:
wat ga je doen als ze merkt dat je best wel veel sociale contakten hebt. niet alleen jezelf zal een dreun op je eco krijgen, maar ook je sociale groep krijgt een dreun!!!!!!

Antwoorden op discussie

RSS

BESTEL DUF!

BLOG, CHAT & SHARE

Maak hier je eigen webpagina, helemaal naar jouw smaak, in een paar klikken. Eerst FF aanmelden. EASY! Link al je blogjes met je Twitter, Hyves en Facebook enzo. Connect ze!

© 2012   Gemaakt door Suzanne.   Verzorgd door .

Buttons  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden