MOOK DUF

Na een blik op deze site kan ik eigenlijk wel concluderen dat ik het baby'tje van deze site ben met mijn schrale 13 (14 over 2 maanden) jaartjes.

Hoezee!

Weergaven: 17

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Jaa lekker ik ben ook pas een 1,5 maand veertien 8D
:)
Tof, groetjes van een ouwe tak ;-)
En hoe voelt dat nou?
Toen ik 13 was voelde ik me al behoorlijk oud - immers: brugpup-af
@ Peet: Slecht, het leven van een 'brugpup-af-persoon' is slecht. 13 jaar is de leeftijd dat de meeste meisjes of in alternatieve knurften of nerdjes of bijtende roddelmonsters worden (Ben zelf een combi van de 1ste 2) en die eerste twee zijn doodsbang voor de laatste. Die meisjes zijn gewoon eng, maar daarbij moet je ook nog uit kijken voor leraren en veel te oude jongens die toch wel heel errug leuk zijn (als je snapt wat ik bedoel :s). Naast dat je zoveel moet uitkijken voor enge mensen moet je ook nog vrienden maken, huiswerk maken, interesses ontwikkelen, cultuur op snuiven, zorgen dat je niet te veel in aanraking komt met drugs, drank en dat soort narigheid en goede cijfers halen.

Maar oké het meeste word voor je betaalt je hoeft je (heb ik me laten vertellen) nog niet zo veel zorgen te maken als later (hell, als dit al erg is wat komt er later dan wel niet....).
ik win!!!!
ik ben nu 12 jaar,,, over ongeveer 2 weekjes 13, maar nogsteeds 12... IK BEN DE JONGSTE!!

en ik ben nu ook een brugger :)
Ach, arme brugger, hoe bevalt het je op je school?

Ruby Horstmans zei:
ik win!!!!
ik ben nu 12 jaar,,, over ongeveer 2 weekjes 13, maar nogsteeds 12... IK BEN DE JONGSTE!!

oh, t is wel leuk, ik heb best veel nieuwe vriendinnen en ik heb goede cijfers :D .
Dank voor je interesse. :D

Marjolein zei:
Ach, arme brugger, hoe bevalt het je op je school?

Ruby Horstmans zei:
ik win!!!!

Antwoorden op discussie

RSS

BESTEL DUF!

BLOG, CHAT & SHARE

Maak hier je eigen webpagina, helemaal naar jouw smaak, in een paar klikken. Eerst FF aanmelden. EASY! Link al je blogjes met je Twitter, Hyves en Facebook enzo. Connect ze!

© 2012   Gemaakt door Suzanne.   Verzorgd door .

Buttons  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden