MOOK DUF

Zelfs tijdens het sporten 'mag' je niet meer zweten. Ik ruik naar 'mens'. Is dat erg? Of zijn die zweet-oksel-inlegkruisjes een topuitvinding? Ik ben benieuwd wat jullie denken.

Weergaven: 35

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ik vind die nieuwe okseldingen eigenlijk wel een goede uitvinding voor bepaalde doeleinden. Zo is het erg fijn om ze te gebruiken voor in toneelkostuums en dan met name als meteen na jou iemand anders het kostuum ook nog aan moet. Heb zelf echt trauma's aan nog natte zweetplekken in kostuums die ik dan aan moest trekken =O
maar voor de rest vind ik het vooral een zinloze uitvinding. laat mensen toch gewoon lekker naar mens ruiken!
Jeetje, nou, ik kan je melden dat deze zelfklevende okselinlegkruisjes vooral tot MEER zweet leiden. Er zit een soort plastic laagje onder, waardoor je oksels bijna niet meer kunnen ademen. Gevolg: nog zweterige okseltjes.

Ik zeg: beetje ruiken, mmmm! Of ben ik nu seventies?
Nou ja, er zijn ook mensen die echt niet te harden stinken.
ik hoor ook vaak bij kinderen, die zich niet kunnen concentreren omdat hun leraar zo stinkt...
dan legt-ie iets uit maar luister je er niet eens naar, omdat er zo'n paardenlucht om je heen hangt.
Zelf heb ik ook een meester op school, en er worden steeds subtiele hints gegeven dat hij deo
moet gebruiken, maar er gebeurt niks. Bwaaaahhh

Vera de Koning zei:
Nou ja, er zijn ook mensen die echt niet te harden stinken.
ik hoor ook vaak bij kinderen, die zich niet kunnen concentreren omdat hun leraar zo stinkt...
dan legt-ie iets uit maar luister je er niet eens naar, omdat er zo'n paardenlucht om je heen hangt.
Zelf heb ik ook een meester op school, en er worden steeds subtiele hints gegeven dat hij deo
moet gebruiken, maar er gebeurt niks. Bwaaaahhh
kheb zelf een leraar gehad die altijd een vislucht in zijn mond had. maja hij kwam ook uit urk!!!

Antwoorden op discussie

RSS

BESTEL DUF!

BLOG, CHAT & SHARE

Maak hier je eigen webpagina, helemaal naar jouw smaak, in een paar klikken. Eerst FF aanmelden. EASY! Link al je blogjes met je Twitter, Hyves en Facebook enzo. Connect ze!

© 2012   Gemaakt door Suzanne.   Verzorgd door .

Buttons  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden